Slampos, de jól főző lány keresi hercegét PDF Nyomtatás E-mail

dekorációNagyon sok vállalkozás gondolja azt, hogy az új vevők, megrendelők megszerzése elsősorban a jó terméken vagy szolgáltatáson, a becsületes munkán múlik. Teljesen ésszerű elgondolás, és abszolút működőképes is lenne, ha... Ha a vásárlás, a megrendelés logikus, ésszerű folyamat lenne.

De nem az. Bár mind a vevő, mind az eladó szeretné hinni, hogy vásárláskor Észérv Istennek hódulunk, a kiábrándító valóság az, hogy sokkal inkább érzelmi, mint racionális folyamatról van szó.


Pár évvel ezelőtt keringett az interneten egy kép. Egy szőke bombázót ábrázolt, olyan nézéssel, hogy az ember belefájdult tőle. A következő felirat volt a képen: Nem tud főzni. Kit érdekel?

CsábításGondoljon csak bele! Vajon hány férfi szeret bele azért leendő feleségébe vagy barátnőjébe, mert az zseniálisan főz, vagy mert klinikai tisztaság uralkodik a kecóban? És vajon hány nő szeret bele azért egy pasiba, mert az ideális családapa vagy mert könyvelői precizitással kezeli a pénzügyeket?

Az értékesítés lényege a csábítás.
Nem volt ez mindig így. Réges-rég (egy messzi-messzi galxisban) működött még a jó bornak nem kell cégér. Azóta két dolog megváltozott. Egyrészt irgalmatlanul nagy a kínálat szinte mindenből, másrészt a potenciális vevőre olyan mértékű informáci-dömping zúdul, hogy ma a korrekt szerénység szinte az öngyilkossággal egyenlő.

A divat- és kozmetikaipar mérnőkei jól tudják, hogy kell a szürke kisegérből néhány, megfelelően kiválasztott ruhadarab, némi festék és egy ügyes fodrász segítségével a végzet ellenállhatatlan asszonyát varázsolni. A belső értékek persze ettől jottányit sem változnak. Még mindig nem tud főzni. Na és? Kit érdekel? Ha elég csábító, amit látunk, hajlamosak vagyunk társítani hozzá mindent, amire vágyunk.

Persze nem arról van szó, hogy a belső értékek nem fotosak, sőt! Lényegét tekintve csak azok számítanak. Az, hogy mennyire értékes a termékünk, a szolgáltatásunk, hogy mennyire vagyunk korrektek, és így tovább. Van azonban egy törvény, amit nem hagyhatunk figyelmen kívül:


A PIAC A BELSŐ ÉRTÉKEKRE VÁGYIK, DE A KÜLSŐ ÉRTÉKEK ALAPJÁN ÍTÉL.


Koncentráljon tehát a belső értékekre, de fordítson figyelmet a külső értékekre is! Hiába főz istenien – ha slampos, akkor a mai világban nem sok esélye van arra, hogy a herceg megtalálja.

Ebben szeretnénk segíteni. 25 év tapasztalatával a hátunk mögött van fogalmunk arról, mitől lesz egy vállalkozás igazán „dögös”.  Elmondjuk, mennyire bevételbarát a vállalkozás arculata, és hogyan tehető még jobban azzá.

Ön pedig eldönti, mit kezd vele. Ha semmit, akkor megköszönjük a teát, és továbbállunk. Ez teljes egészében a mi kockázatunk.


Amit Ön kockáztat, az egy esély. Ha nem él vele, akkor azt sem fogja tudni, mit veszít.


JELENKEZEM AZ INGYENES ARCULATI TANÁCSADÁSRA!